lauantai 6. elokuuta 2011

Tickettiä (ja vähän muutakin) netistä

Olen taas viimeaikoina kunnostautunut kirppistelemään netissä. Muutaman viikon ajan olen pyörinyt netissä myymässä ja siinä samalla on sitten tullut tehtyä muutama ostokin.Olen koittanut olla ostojen suhteen melko maltillinen ja mielestäni onnistunutkin siinä kohtuu hyvin :) Olen kyllä etsinyt lapsille syksyyn ja talveen uusia ulkovaatteita, mutta niitä olen katsellut lähinnä uusina, koska käytetyt on suoraansanottuna ihan törkyhintaisia. Aina välillä kuitenkin lykästää. Ihana Ticketin toppapuku meni nokan edestä, mutta välikauteen tein tällaisen ihanan löydön <3

 Ticket to heaven välikausipuku 92 cm 40€ posteineen...ja saatiin vielä söpöt lilat villasukat kaupanpäälle!

Ei mielestäni lainkaan pahanhintainen, eli olen ihan älyttömän tyytyväinen. Kuopuksella on kaksi Ticketin kukkatakkia ja esikoisellakin yksi, mutta keskimmäinen oli vielä vailla kukkakuosia syksyyn, joten tämä oli enemmän, kuin löytö. Olen käynyt ehkä miljoona (no okei, oikeasti kai 5 tai 6) kertaa Ticketin omilla sivuilla ihailemassa lilaa kukkatakkia ja jos oikein heikko hetki tulee eteen, mun on ehkä ihan pakko tilata se silti, vaikka nyt sitä kukkaa sinne välikauteen on. Pitänee käydä laskemassa likkojen takit, josko sen jälkeen olen taas sitä mieltä, ettei meille tarvita enää yhtään enempää takkeja tähän kokoon :D

Netistä löytyi muutakin. Muutama postaus sitten paljastin olevani vähän heikkona Gymboree-vaatteisiin, joten en voinut estää itseäni ostamasta sitä lisää, kun näin tämän ihanan paidan! Myyjällä oli myynnissä myös samaa koira-aihetta olevat housut, jotka nekin oli ikäänkuin sitten pakko saada. Ja oli muuten harvinaislaatuisen mukava myyjä. En enää muista tarkasti mitä paita ja housut maksoivat, mutta jos sanon niiden maksaneen posteineen 6 - 6,50€, en varmaan paljoa valehtele. Myyjä kuitenkin ehdotti ihan itse, että josko 5 euroa olisi hyvä hinta posteineen. En lähtenyt kieltäytymään moisesta ehdotuksesta :)

Gymboree-setti koko 2T 5€ posteineen.

Ja koska ihan kaikki ei voi aina olla halpaa, niin ostin keskimmäiselle hameen, joka maksoi vähän enemmän, kuin mitä normaalisti kirppsvaatteesta maksan. Mutta mulla on kyllä hyvät perustelut. Se oli IHANA. Siinä mun perusteluni ja mielestäni ne on hyvät. Näissä nettikaupoissa pitää aina ottaa huomioon se, että hinta pitää sisällään myös postikuluja...eli myyjä ei saa sitä koko summaa itselleen vaan posti ryöstää siitä välistä. Milloin enemmän ja milloin vähemmän. Joten välillä se hinta kohoaa postien vuoksi vähä suuremmaksi, kuin mitä tavallisella kirppiksellä. Hameella oli hintaa 6€, mutta koitin tinkata vähän...ja onnistuin :)
  

 Lindex Geisha-hame 110 cm 5€ posteineen
 (ja nuo tahrat on sitten mun ihan omien lasteni aiheuttamia, kun hame oli pöydällä kuvaamista varten ja likat sotki siihen puuroa)

Löysin myös jotain viihdykettä lapsille, eli TI-TI Nalle DVD:n. Tämä on sitä vanhempaa mallia ja olo olikin melko nostalginen, kun tätä yhdessä katseltiin. Olen joskus kauan sitten (tuntuu ikuisuudelta) ostanut esikoiselle vastaavan ja kovin olikin tuttuja lauluja levyllä mukana :)

 Ti-ti Nalle DVD 6€ posteineen




6 kommenttia:

  1. Ihania kaikki! Geisha-hame etenkin :)

    VastaaPoista
  2. missä nettikirppareilla sä käyt:)

    VastaaPoista
  3. Johanna: Pakko olla samaa mieltä :)

    darkangel: No tietty huutiksessa :) Siellä kun on suurimmat valikoimat. Tämän lisäksi selaan kestovaippainfon kirppistä, fb:n kirppiksiä ja sitten ihan vaan googlettelen. Sitäkin kautta löytyy myytävää joita ihmiset myy esim. blogiensa kautta :)

    VastaaPoista
  4. Vau mikä Tiksun puku!
    Täällä toinen nettikirppis-intoilija. Myös mulla on parhaillaan myynnissä pieneksi jääneitä ja haussa joitain tarvittavia juttuja.

    VastaaPoista
  5. Joo geisha mekko on aivan ihana! samaa mieltä noista postikuluista.. mä en siks oikeen raaski huutonetistä paljo ostella, ku tulee vaatteelle tyyliin tuplahinta postikulujen takia.. :( meidän "kylällä" onkin semmonen hyvä foorumi, mis on myyntipalsta (ja osto sekä lahjoituspalsta) ja se toimii tosi hyvin! :) sieltä voi shoppailla kaikenlaista, kun hakeminen ei paljoo maksa (tietää et sijaitsee siis varmasi suht lähellä).. :) ja sieltähän välillä sit tulee innostuttua ostaan varmaan vähän liikaakin ;)

    VastaaPoista
  6. Onaha: No niin on..totaali vau :D
    Ja nettikirppistely on tosiaan välillä ihan kivaa vaihtelua tavallisen kirppistelyn rinnalle :)

    Säde: Huutiksesta ruukaan ostaa samalta myyjältä oseamman kohteen, jotta säästän posteissa. Mutta aina se ei onnistu. Joksin huutiksesta etsin lähinnä jo lähtöhinnaltaan arvokkaampia tuotteita, joissa se postikulujen osuus jää lopulta melko pieneksi, vaikka tokikin jättäisin mielellään ne postarit kokonaan siitä välistä pois :D

    Kuulostaa ihan älyttömän hyvältä idea tuo tuollainen foorumi!

    VastaaPoista