torstai 6. lokakuuta 2011

Supersöpö Minymo takki ja jotakin tarpeellistakin

Joskus sitä vaan käy niin, että ei pitäisi tehdä jotakin, mutta sen tekee silti. Mulle niin käy varsin usein. Tänäänkin. 

Mun ei pitänyt ostaa tytöille  yhtäkään takkia koska meillä ei ole tarvetta takeille, eikä varsinkaan sellaisille takeille jollaista (tai jollaiseen sointuvaa) meiltä ei löydy jo entuudestaan. Tykkään siis kovasti pukea pikkutyttöjä (ja välillä esikoistakin) sävysävyyn tai vähintäänkin samaan tyyliin. Joten jos löydän toiselle pikkutytölle kivan takin, tarvitsee toinenkin siihen sointuvan takin. Ja nyt tilanne on taas se, että keskimmäiselle on kiva takki, mutta nuorimmalle ei. Joten sellaista pitää sitten alkaa etsiskelemään.

Tosin en mä ihan hirmu pahoillani osaa tilanteesta olla. Mä kun ihan siis kyllä pidän siitä kirppistelystä ja takinmetsästyksestä :)

 Minymo takki 92 cm 15€

Löysin mä jotain sellaistakin, mitä oikeasti etsin. nimittäin tossut ja yökkärin nuorimmalle. 

 Tossut koko 22, 1€

 KappAhl yöpuku 86-92 cm 2€

 Lindex mekko 92 cm 4€

 H&M sammarit 110 cm 3€

 Hello Kitty paita 110-116 cm 2€, Disney paita 116 cm 2€

 Lindex legginssit 116 cm 3€

Seppälä mekko n. 150 cm 4€


4 kommenttia:

  1. Mäkin pidin siitä...se osui heti silmääni, kun ko. kojulle saavuin :) Meillä on vastaava mekko myös mYllymuksuilta, jotta saan sitten tytöt "samiksiksi" :D

    VastaaPoista
  2. Hieno takki ja aivan ihana munkin mielestä tuo lindexin mekko :) Tuo seppälänkin mekko näyttää tosi hienolta :)

    Taevahan Tosi

    VastaaPoista