torstai 23. helmikuuta 2012

Temptations...

Mies sitten otti ja leipoi lapsille donitseja. Melko reilua! 
Arvatkaa vaan sitä tuoksua, joka kantautui yläkertaan, jota olin siivoamassa. Jos mies luuli tekevänsä donitsit multa salassa, hän oli totaali väärässä. Mun supernenäni haistaa herkut vaikka kilometrin päästä!

Vasemmalla Ehrmannin rahkaa ja mansikoita. Oikealla donitsi sokerikuorrutteella ja strösseleillä. Arvaa kumman mä söin ja kumpi meni miehen napaan.


Kilttinä tyttönä valitsin rahkan. 

Mä meinaan mahtua mun pukuuni, mä meinaan mahtua mun pukuuni, mä meinaan mahtua mun pukuuni, mä meinaan mahtua mun pukuuni, mä meinaan mahtua...


4 kommenttia:

  1. kuolaan..... Itse söin eilen tajuttomaan makeannälkäkohtaukseen kermavaahtoa kaakaojauholla. Vaikka kaapissa ei siis pitänyt olla mitään herkkuja niin konstit on monet näin sokeriaddiktina.. Tänään olikin sitten salaattia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kovin tutulta kuulostaa. Terveisin sokerihiiri, joka aikoinaan halusi suklaata ja koska sitä ei ollut, teki se hiiri pienestä maitotilkasta ja isosta kaakaokasasta "suklaata" :D

      Houkutukset eivät jääneet eiliseen...donitseja on vieläkin kaapissa ja anoppi laittoi pussillisen pullia mukaan, kun siellä kävimme.

      Miehen ja lasten donitsi ja pullasaldo lienee yhteensä noin 4, mun on tasan nolla :)

      Poista
    2. Oujee! Hyvä sinä! Selkärankaa!

      Poista