sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Chef diettaa: ei vitsaa mulle, joten palkatkin jää mulle


Mä tuota...noh...niin, no. Jos mä vaikka toivottaisin kaikille munarikasta palmusunnuntaita. Kun mullakin se on melko munarikas. Enkä tarkoita nyt mitään K-18 juttuja tässä kohtaa*nolostuu*.

Ei saakeli...mä menin sitten ihan vaan vähän maistamaan yhtä suklaamunaa ja nyt niitä on mennyt napaan jo niin monta että olen seonnut laskuissa. Toista, vai perätiköhän jo kolmatta päivää niitä puputan. Tää on virpojien vika...kun ne ei tuu meille, niin jonkunhan ne munat pitää syödä :D :D :D

Aamupaino 64 tasan...tai no, ota tuosta vaa-asta nyt selvää kun se hyppii ja pomppii taas. Mutta tällä nyt mennään.

Viikkopudotus siis vaivaiset 400g. MUTTA se pitää sanoa, että mä olen sikailluit ja possutellut ja syönyt ja mässynnyt vissiin kolmena, vai peräti neljänä päivänä. Ja mä olen SILTI laihtunut. Ja kun ottaa vielä huomioon sen, että pudotan normaalipainon sisällä, niin onhan tuo nyt hitto hyvä saavutus :)

Tänään mun piti taas ottaa itteeni niskasta kiinni, mutta vietiin lapset viiteen sukulaispaikkaan virpomaan ja ainoa keino saada mummit ja kummit hiljaiseksi mun laihtumisestani oli syödä. Näin ne näki, etten meinaa tehdä itsestäni anorektikkoa, kuten kaikki nyt pelkää. Niinpä tämä päivä meni ihan läskiksi, koska sama rata jatkui iltaan saakka :D

Mutta huomenna taas palaan vähän tiukemmalle linjalle, eli herkut jää kokonaan pois.

En ole LAINKAAN liikkunut, koska olen edelleen toipilaana. Meillä on sikäli tylsä tilanne edelleen, ettei koko porukka ole vieläkään kunnossa...huomenna pitää viedä koira kolmannen kerran lekuriin ja duuniakin pitää painaa...joten näillä näkymin en huomenna kertakaikkisesti saa liikkumisia mahtumaan aikatauluun. Mutta viimeistään tiistaina. Kyllä sitä on muuten jo odotettukin :)

Chef

163,5 cm

2011 Heinäkuu 85,0 kg 

2012 Tammikuu 74,9 kg
vk 1: 73,0 kg
vk 2: 71,9 kg
vk 3: 70,2 kg
vk 4: 70,7 kg
vk 5: 68,8 kg  
vk 6: 67,4 kg 
vk 7: 69,1 kg 
vk 8: 68,1 kg 
vk 9: 66,4 kg 
vk 10: 66,7 kg 
vk 11: 65,4 kg 
vk 12: 64,4 kg 
vk 13: 64,0 kg

Pudotus vuoden alusta 10,9 kg
Pudotus koko aikana 21,0 kg
 Matkaa tavoitteeseen 9,0 kg

2 kommenttia:

  1. Kyllä sitä välillä voi ... ei saa itseään soimata siitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun se jäisikin siihen, että vaan välillä... :/

      Poista